Det här med dop...

Hej på er! 

Nu var det länge sen sist. Jag har mått pyton psykiskt senaste veckan så jag bestämde mig för att fokusera på att fixa några pusselbitar som påverkat mig den senaste tiden. MEN! Nu är jag tillbaka och önskar fortfarande frågor till en frågestund. Fråga mig allt mellan himmel och jord. 😊

Familjen då. 
Hampus sliter på i sin trots. Han lyckas reta upp sina päron titt som tätt men oftast får han våra hjärtan att smälta av kärlek. 
Tuva blir två månader imorgon. HERREGUD?! 2  månader? 😱😱😱 Redan? Hon har börjat skratta, känna igen mig och Sebastian och Hampus. Hon lyser upp när hon ser oss. 
Sebastian jobbar och sliter på många olika extrajobb för att slippa jobba ihjäl sig när CSN inte betalas ut i sommar. Duktig ❤️
Och jag. Jag byter bajsblöjor, tvättar kräk-kläder och myser bland pallkragar och solstolar i trädgården med barnen. 

Vi har spikat dopdatum nu i alla fall. Hon som hjälpte oss med det frågade hur många vi blir och då blev jag fundersam. Ska vi ha ett stort eller litet dop? Vilka ska man bjuda? Alltså. Sist vi skulle bjuda in till dop så skulle vi ju överraska genom att gifta oss efter dopet och bjöd därför in många. 
Spontant känner jag att jag vill bjuda in typ lika många nu men Sebastian tycker att det är lite väl många. 
Gudföräldrar är klart i alla fall och har varit klart länge. Känns super ❤️
Well Well. Det är ju en stund kvar så jag hinner klura!

Tips mottages gärna! Hur hade ni det på era barns dop? Har ni varit på något amazing dop? Berätta! 😍

Ha det bäst. 

Lisa Käller
(null)

(null)

Allmänt barn, bebis, bebisliv, dop, dopplanering, familj, julidop, kärlek, lillasyster, livet, mammaledig, marsbarn, småbarnsliv, sommar, storebror Permalink0

Liknande inlägg

Till top