Livet just nu

Hej! 

Länge sen sist måste jag säga. 
Jag mår just nu ganska dåligt. Utan att gå in på detaljer så innehåller livet många konflikter nu och jag hatar det. 
Mest konflikter med mig själv. Men jäklar vad det tär på mig. 
36392 tankar som snurrar i huvudet. 

Måste få rutiner igen. 

Hejdå, hej.
#1 - - Pärla:

Kul att du är tillbaka och mår hyfsat iallafall! Försök ge dig själv en brejk, att ligga i krig med sig själv och sina tankar är det värsta <3

Svar: Ja precis <3 jag mår lite bättre nu i alla fall :) <3
Småbarnsmorsan

#2 - - Madde:

Livet går upp och ner, och de värsta konflikterna har man oftast med sig själv

Svar: Precis. Nu mår jag lite bättre tack och lov. :)
Småbarnsmorsan

#3 - - Chanelle:

Jag relaterar så mycket! Det är en sån energitjuv att bråka med sig själv, med sina tankar. Rutiner kan verkligen hjälpa en att få i ordning tankarna och inte ha lika mycket kaos i sig! Kram

Svar: Ja, jag ska satsa på rutiner nu :) Det känns redan mycket bättre! Kram
Småbarnsmorsan

#4 - - Madelene:

Att ha flera tankar suger verkligen ens energi från en. En paus är då bra. Hoppas du mår mkt bättre nu

Svar: Verkligen! <3
Småbarnsmorsan

#5 - - Sarah:

Vad tråkigt att du inte mådde bra :/ Hoppas du mår bättre nu :)

Svar: Jag mår bättre nu :) Tack! <3
Småbarnsmorsan

#6 - - Evelina :

Kan läsa i kommentarer ovan att du mår lite bättre nu. Vad skönt att du lyckats vända ditt mående 💕 hoppas det fortsätter att gå på det hållet så att du snart är återställd och starkare igen! Kram, Evelina

#7 - - Evelina :

Kan läsa i kommentarer ovan att du mår lite bättre nu. Vad skönt att du lyckats vända ditt mående 💕 hoppas det fortsätter att gå på det hållet så att du snart är återställd och starkare igen! Kram, Evelina

Svar: Tack så mycket <3
Småbarnsmorsan


Liknande inlägg

Till top