Åh, vad jag älskar dig!

Till Sebastian. 

Innan vi blev ett par hade jag varnat dig om att mitt liv aldrig blir långtråkigt. Jag har också sagt att allt inte alltid är kul med mig. Jag är ganska komplicerad. 
Du förstod inte vad jag menade. Du såg bara mina positiva sidor. Du såg glädje, energi och omtänksamhet. 
Efter snart 6 år tillsammans är jag säker på att mina minus börjar komma ikapp de plussen som du såg från början. Men. Du ser alltid till att jag alltid håller mig på plus. Du lyfter mig när jag håller på att gå under. Du får mig att skratta när livet hånler mot mig. Du får mina plus att växa. 
För mig är det exakt vad äkta kärlek är - att ta fram det bästa hos varandra. 
Nog kan du få mina minus att explodera också, haha. 
Eftersom du vet att jag älskar listor så kommer här en lista om vad jag älskar med just dig:
  • Ditt leende när du försöker se sur ut Men misslyckas totalt och sur-minen byts ut mot världens finaste leende.
  • Din famn. Alla dagar i veckan. 24 timmar om dygnet. Där är det omöjligt att vara annat än lycklig.
  • Ditt bus. Du busarmed barnen och mig så vi kiknar av skratt allihop. Du gör det oavsett om du är dödstrött.
  • Jag älskar att se när du sätter på kläderna på båda våra barn bak och fram. Du vill imponera på mig och du tänker till, men det är ju inte ditt fel att knapparna sitter bak på Tuvas kläder och fram på Hampus. 
  • Dina spontana pussar och kramar som jag får när jag rusar förbi dig här hemma när jag troligtvis jagar våra galna barn. Väldigt ofta får jag en puss, en kram eller några massage-drag på ryggen, det älskar jag.
  • Jag älskar att du älskar mig. På riktigt. ❤
Listan kan göras lång men jag väljer att avsluta här. 

Jag älskar dig, Sebastian Käller.

/Din Lisa.

Idag är det alla hjärtans dag, sprid lite kärlek. 



#1 - - Sarah:

Härligt att ni har det så bra ihop :) Fin bild på er :)

#2 - - Natalie:

Åh men hur fin är inte du? Blir nästan helt tårögd här, ni är super fina ihop! Hoppas ni får en fin dag tillsammans, kramar! ❤️

#3 - - Johanna:

Men åååh blev alldeles varm, så himla fint skrivet!! Det är precis så kärlek ska kännas, anser jag. Underbart! Önskar er att gott och en fin alla hjärtans dag, massa kramar

#4 - - Lexochlogan :

Så fint skrivet, ja precis så är det ju med kärlek, man skall lyfta varandra i både bra och sämre stunder ♥️ Så mycket kärlek

#5 - - Tess:

Vilken underbar lista och vilken underbar bild! Så härligt att höra om er kärlek :) Kram

#6 - - Emelie:

Men så fint skrivet. Man blir aldeles varm i hela kroppen av det här underbara inlägget! Så mycket med kärlek ❤️

#7 - - Johanna:

Vilket vackert och fint inlägg. Allt kärlek till er. Hoppas med hitta någon som får mig känna så : ) coh som får mig hålla mig på plus!

#8 - - Michelle :

Vilket fin inlägg till din pojkvän 💕

#9 - - Joy:

Men åh, vilket himla vackert och kärleksfullt inlägg. Blir alldeles glad i själen av att läsa detta. Ni är så fina!

#10 - - Jennysvardag:

Vilken fin kärleksförklaring till din man. Så fint bröllopsfoto på er

#11 - - Sandra:

Men oh så vackra ord till din kära och ni är fantastiska ihop ❤

#12 - - Sandra:

Men oh så vackra ord till din kära och ni är fantastiska ihop ❤

#13 - - Sandra:

Men oh så vackra ord till din kära och ni är fantastiska ihop ❤

#14 - - Frökenny :

Å, vilket underbart alla hjärtansdags inlägg! Så fint du beskriver er kärlek!💕💕

#15 - - Snabela:

Vilken underbar hyllning till Sebastian. Tycker att du ska visa honom denna lista.

#16 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vad fint inlägg. Kärlek är så viktigt att ha i sitt liv, oavsett om det är partner, barn, vänner, djur eller familj <3

#17 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Men du så fin kärlek mellan er :). Det är väl det som är den viktigaste ingrediensen i ett förhållande att ta de bra och dåliga och göra till den bästa mixen :)

#18 - - Michelle :

Va fint skrivet , det är så fint när msn funnit varandras kärlek på alla sätt o vis 💕

#19 - - Sara:

Vilken vacker kärleksförklaring. Dina minus känns säkerligen större för dig och plussen fler för din karl

#20 - - Hanna Karlsson:

Vilket fint inlägg! Vad generöst av dig att dela med dig av en del av er. Underbart så här på Alla hjärtans dag!

#21 - - Kamilla:

Så fint du skriver om din kära make Sebastian. Hoppas att han läser dina ord.

#22 - - Mirre - Sweetwords:

Oh fint att uppmärksamma varandra i ett inlägg och fint du skriver

#23 - - Amanda:

Vad fina ni är tillsammans! Härligt att du har någon som får dig att må bra och lyfter dig :)


Liknande inlägg

Till top