Sjukt (haha) effektiv dag!

Hej!
Jag har verkligen inte mått bra idag. Men. Idag var dagen då jag ledsnade på att ligga still. Jag har inte fått såhär mycket gjort på lääänge! 
Jag började dagen  med att äta nyttig frukost och leka med barnen. MYS! Sen dess har jag gjort följande:
  • Tvättat 4 maskiner 
  • Vikt tvätt som lagrats i hög LÄNGE (Jag höll på i ca 2 timmar)
  • Lagt in tvätten i rätt familjemedlemfamiljemedlems garderob
  • Städat badrum 
  • Städat sovrum
  • Badat båda barnen
  • Bytt sängkläder 
  • Duschat
  • Skrivit lite på en hemlis.
Nu ska jag, nyduschad och fräsch, lägga mig i sängen och kolla lite på youtube innan jag ska gå ner till S och T för lite matlagning. 
Jäklar vilken superkvinna jag är Idag 🤟
Imorgon är det garderoben som ska få sig en omgång, rensning står på agendan. 

Hoppas att ni har en bra dag ❤

#1 - - bloggenommaria.blogg.se:

Visst är det härligt med sådana dagar när man har FLYT och får en massa gjort. PS du får gärna komma hit och vika min tvätt också. DS

Svar: Galet härlig känsla 😍😍
Småbarnsmorsan

#2 - - Josefine:

Åh älskar såna dagar när man får gjort så himla mycket. Man ska verkligen ta vara på dom

#3 - - Josefine:

Åh älskar såna dagar när man får gjort så himla mycket. Man ska verkligen ta vara på dom

Svar: Ja, verkligen 😍😍 Superskönt!
Småbarnsmorsan

#4 - - Mirre:

Liknande min dag jag har städat, har gjort rent badrum, det ena noga och sedan städat ur kylskåpet, nästa helg får det bli frosta av frysen. I helgen har jag också haft tvättmaraton här hemma och jag vek också nyss in rentvätt

Svar: så skönt med såna dagar 😍😍
Småbarnsmorsan

#5 - - Johanna:

MEN HALLÅ, vem är så effektiv som dig?? Känner att min dag i sängen inte riktigt går att jämföra med din. Önskar jag hade dina superkrafter. Kram <3

Svar: Haha, jag har legat i sängen i typ två veckor snart så jag har samlat tvätten på hög och var typ tvungen att göra något åt det eftersom familjen inte kunde gå från rum till rum utan att riskera livet. 😅😅😅
Småbarnsmorsan

#6 - - Johanna:

Wow verkligen supereffektiv. Det är skönt när man får såna ryck! Hoppas det går bra med garderoben imorgon! :)

Svar: Tack, det kommer jag behöva! 😅😅😍
Småbarnsmorsan

#7 - - Sarah:

Hoppas du blir helt bra snart :) Så mycket du hann med och förstår att det är tråkigt att bara vara still :P

Svar: Tack så mycket 😊😊
Småbarnsmorsan

#8 - - Michelle :

DEt var mkt du hade gjort Men även härligt att få det gjort 💕

#9 - - Malin Moen:

Vad duktig du är! Hade behövt den energin här hemma med :)

#10 - - Ariella :

Oj vad du hunnit med mycket. Så härligt när det bara flyter på.

#11 - - hanna:

Oj jäklar, kan jag få lite av din energi? Jag behöver fixa massor hemma. Lycka till med garderoben.


Liknande inlägg

Till top